سیم و کابل

بروزترین اخبار دنیای سیم و کابل را در جهان صنعت بخوانید.

سیم و کابل

بروزترین اخبار دنیای سیم و کابل را در جهان صنعت بخوانید.

معرفی برند تولید کننده سیم و کابل

یکی از شرکت هایی که امروزه در عرصه تولید انواع سیم و کابل فعالیت می کند صنایع البرز الکتریک می باشد که فعالیت خود را با تولید انواع سیم افشان شروع کرده است و بعدها اقدام به تولید انواع کابل های افشان، نیمه افشان، مفتولی، شیلدار و کواکسیال نموده است. سیم و کابل البرز با داشتن کادری متخصص و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید و همچنین استفاده از به روز ترین و جدید ترین دستگاه ها و ماشین آلات مدرن سیم و کابل های این شرکت را به یکی از گزینه های مورد تایید ساختمان سازها و صنعت گران تبدیل کرده است.

انواع محصولات البرز الکتریک

از جمله محصولات شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور عبارت‌اند از:

کابل افشان البرز الکتریک

کابل‌های افشان در برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که در این میان کابل‌های افشان البرز الکتریک نور بالاترین کیفیت و ایمنی را دارد. این کابل ها در دو نوع تخت و گرد تولید می گردند و ولتاژ این کابل ها بین 300 تا 500 ولت می باشد همچنین کابل های افشان لینکو در وسایل خانگی، محیط های اداری و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل‌ها جریان الکتریسیته را در فاصله های کوتاه انتقال می‌دهد. 

کابل تلفنی البرز الکتریک

کابل‌های تلفنی تولید شده در البرز الکتریک نور در اکثر خانه‌های ایرانی کاربرد دارد. میزان مرغوبیت و کیفیت این کابل‌ها اهمیت بسیاری دارد و شما می‌توانید مطمئن ترین کابل را خریداری کنید. ضخامت این کابل‌ها متنوع بوده و کاربردهای فراوانی دارد. بر روی این سیم‌ها عایق پی وی سی و مس آنیل شده قرار دارد و مقاومت و دوام بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارد.

کابل مفتول nyy البرز الکتریک

این کابل مفتول در دو ضخامت 5/0*1 و 10*1 تولید و به بازار عرضه می‌شود. تنوع این سیم بالا بوده و در ضخامت.های مختلفی در بازار موجود است. بنابراین شما می‌توانید کابل مفتول nyy را در بسیاری موارد به کار ببرید.

کیفیت سیم و کابل البرز الکتریک نور

شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور با مجهز کردن لابراتوارکنترل کیفیت به دستگاههای روز دنیا، در سال ۹۷ موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ ورژن ۲۰۱۵ از طوف نورد المان با تایید یهNACIایران و DAKKS المان شده است و در گام بعدی با دریافت نشان استاندارد اتحادیه اروپا از کشور  انگلستان قدمی تازه در راه شکوفایی صنعت ملی برداشته وهمچنین از دیگر افتخارات این شرکت داشتن تائیدیه توانیر، پروانه نظام مهندسی ساختمان، عضویت انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سیم و کابل ایران است.

خوشبختانه امروزه با توجه به تحریم‌های ظالمانه کشورهای خارجی محدودیت تکنولوژی در صنعت سیم و کابل نداریم، به شرط ثبات قیمتهای مواد اولیه بستر و بازار مناسب، میتوان به بالاترین سطوح تولید دست پیدا کرد و به لطف خداوند نیزدر بازارهای جهانی حضور بهم رسانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد